Robię filmy do Internetu

Zajmuję się produkcją treści na potrzeby video marketingu. Filmy na strony firmowe, kanały Youtube, na Facebook i inne platformy społecznościowe. Lubię je robić w formie krótkich dokumentów, bez zbytniej kreacji. Z doświaczeń moich klientów wynika bowiem, że taki autentyczny przekaz jest najbardziej efektywny:

  • wyróżnia na tle konkurencji – będąc autentyczni jesteśmy wyjątkowi, nie do podrobienia
  • tworzy zalążek relacji między potencjalnym klientem a firmą
  • buduje zaufanie do firmy, bo szczerość to fundament zaufania
  • trafia do tych osób, na których najbardziej nam zależy
  • umacnia długotrwałe relacje

Zazwyczaj pracuję sam – ustalam, wymyślam, filmuję, oświetlam, nagrywam dźwięk, dobieram muzykę, montuję, poprawiam … 🙂 Mój styl to otwartość i ciekawość. Podczas projektu staram się jak najwięcej dowiedzieć o temacie, poznać ludzi, nawiązać z nimi relacje. W ten sposób pracuję nad autentycznością. Moje produkcje nie są uciążliwe dla klienta. Nie wymagają przygotowania planu, nie zajmują bardzo pracowników. Działam szybko – jeden film w 2 tygodnie.

Kategorie filmów 
  • Film wizerunkowy

W dawnych czasach, a także teraz, w małych społecznościach, wizerunek firmy tworzył się dzięki bezpośrednim kontaktom. Sprzedawca jabłek na ryneczku wie, że jego sukces zależy od tego, jak odbierają go klienci. To oczywiste,  że chętniej kupimy towar od osoby, którą lubimy. Właśnie nad takim efektem, tylko na większą skalę, pracuję przy moich filmach wizerunkowych. Mają one sprawić, że widz chociaż odrobię polubi firmę, jej produkt. Kluczem do tego celu jest oczywiście autentyczność. Filmy, które robią nie tworzą wizerunku – one go pokazują. W ten sposób pracujemy nad zbudowaniem trwałej relacji z klientem.

 

  • Wideo referencja

Zadowoleni klienci są ambasadorami firmy. To ich polecenia są najlepszą reklamą. Ich zaufanie buduje reputację firmy i bezpośrednio przyczynia się do sukcesu. W filmach z tej kategorii zależy mi na pokazaniu prawdziwych emocji. Radości i zadowolenia.  I tutaj znowu powtórzę to słowo – autentyczność – tylko w taką referencję uwierzą widzowie.

  • Film promocyjny

Przedsiębiorstwa tworzą różne inicjatywy. Celem filmu promocyjnego jest przedstawienie idei danej inicjatywy w taki sposób, aby widz też się w nią zaangażował. I tu też nie trzeba nic tworzyć. Wystarczy pokazać emocje osób, które już się w to zaangażowały i zależy im na promocji danej inicjatywy.

  • Employer Branding

Jak trudno jest znaleźć właściwego pracownika dobrze wie Ania, moja żona, specjalistka HR. Z własnego doświadczenia wiem, jak smakuje rozczarowanie po zmianie pracy, kiedy to rzeczywistość rozmija się z obrazem wykreowanym podczas rekrutacji. Dobry film z kategorii Employer Branding ma pomagać w dopasowaniu kandydatów do firmy. Ma ściągnąć z rynku specjalistów, którzy spełniają wymagania, ale jednocześnie chcą pracować w firmie przedstawionej w filmie.

  • Reportaż z programów rozwojowych

Firmy inwestują w swoich pracowników. Reportaż z takich akcji ma wiele funkcji: wzmacnia zaangażownie uczestników, zachęca innych pracowników do udziału w programach rozwojowych, promuje firmę na rynku pracodawców. Dzięki takiemu materiałowi można przekazać cenną wiedzę do szerokiego grona pracowników.

  • Spot/reklama

To trudne zadanie – bez zbytniej kreacji zainteresować widza produktem. Szczególnie jeżeli trzeba to zrobić 15 sekundowym spotem. Z drugiej strony autentyczny przekaz napewno będzie się wyróżniał w bloku reklamowym.

Wiecej filmów na stronie z Realizacjami